Liebherr CUN3913-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CUN3913-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jacqueline0001 05-10-2008
Geschreven voor: Liebherr CUN3913-20

Prima koelkast met veel ruimte.
Maakt weinig geluid.

Arnold55 20-09-2008
Geschreven voor: Liebherr CUN3913-20

Een van de weinige kasten met 4 vriesladen. Koelt beetje te fanatiek, heb 'm ook op minimaal (1) moeten zetten, omdat anders de temperatuur in de koelkast regelmatig tot MIN 4 graden doorschiet. Eerste 2 weken maakte de kast nogal veel borrelgeluiden, maar dat wordt minder. Indeling is zeer efficient, deursluiter werkt fijn. De handige 2 wieltjes onderaan zou elke koelkast moeten hebben.

steekje 05-06-2008
Geschreven voor: Liebherr CUN3913-20

Prachtige koelkast, koelt zo ontzettend goed dat als je de advies temperatuur instelt je melk bevriest. Dus maar op 3 gezet ipv 5. Zelfs toen nog enorm koud. Dus maar op stand 1 gezet. Wat een verschil met onze vorige (oude) liebherr. Mooie en hele goeie indeling. Handgrepen enorm handig (klik, open). Stille machine.